Wróć

Za kulisami

Zajrzyj za kulisy i poznaj naszą historię

Kim Jesteśmy

Hairlust to duńska marka kosmetyków do włosów, której skandynawskie wartości są bliskie sercu w każdym aspekcie działalności firmy. Naszym celem jest podkreślenie i zachowanie naturalnego piękna bez kompromisów w zakresie jakości i wyglądu.

Skupiamy się na tym, aby zawsze wybierać najczystsze i organiczne składniki, gdy tylko jest to możliwe, dlatego nasze produkty są certyfikowane jako wegańskie i organiczne, i wybieramy tylko przyjazne dla Ciebie składniki.

Zostaniemy

Mając silne podstawy w skandynawskich wartościach, chcemy tworzyć radosną i najlepszą w swojej dziedzinie pielęgnację włosów jak i być liderami w zakresie zrównoważonego rozwoju, innowacji i przejrzystości. Jesteśmy oddani zachowaniu i podkreślaniu naturalnego piękna, z naturalnym i holistycznym podejściem do pielęgnacji włosów.

Hairlust został założony na początku 2017 roku i utrzymaliśmy nasze naturalne i holistyczne podejście do pielęgnacji włosów. Jesteśmy dumni z naszych produktów i wszystkiego, za czym stoją.

Nie mamy nic do ukrycia i jesteśmy w pełni transparentni w kwestii naszych surowców i składników. Nasze produkty są testowane klinicznie w niezależnych laboratoriach, aby zapewnić najwyższą jakość. Poświadczamy, że nasze produkty są wegańskie i organiczne wbrew surowym normom i używamy opakowań z recyklingu. Klienci powinni mieć zawsze pełny wgląd w naszą działalność i proces produkcji.

Żadna decyzja nie jest podejmowana przypadkowo lub pochopnie. Każdego dnia staramy się oferować najwyższą jakość pielęgnacji włosów bez zbędnych dodatków.

Dlaczego Tu Jesteśmy

Wierzymy, że w pielęgnacji włosów chodzi o coś więcej niż rodzaj włosów, ich potrzeby czy produkty. Chodzi o poczucie harmonii, radości i przynależności.

Dlatego od samego początku byliśmy zdeterminowani, aby trzymać się holistycznego spojrzenia na pielęgnację włosów. Skupiliśmy się na produkcji naturalnych produktów do wewnętrznej i zewnętrznej pielęgnacji włosów - ponieważ piękno zaczyna się od wewnątrz i jest tak wyraźne, że może je zobaczyć cały świat. 

Nasze Włosy. Nasza Historia

Dwoje naszych współzałożycieli, Sofie Tidemand i Rasmus Serup, doświadczyło w wieku 20 lat, jak bardzo cienkie, wypadające włosy mogą wpłynąć na poczucie własnej wartości. Zdali sobie sprawę, jak bardzo wpływają one na nasz nastrój. Nie ma znaczenia, czy chodzi o wypadanie włosów, przetłuszczanie się, zniszczenia czy jakikolwiek inny problem. Wszyscy doświadczyliśmy tego w taki czy inny sposób. Jednak poruszanie się po rynku wysokiej jakości produktów do pielęgnacji włosów było trudne.

Sofie i Rasmus postanowili stworzyć zabawne i najlepsze w swojej klasie produkty do pielęgnacji włosów i być liderami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, innowacji i przejrzystości. Chcieli zrewolucjonizować pielęgnację włosów, i to nie tylko poprzez tworzenie innowacyjnych produktów. Chcieli również zapewnić dużą dostępność do treści edukacyjnych i inspirujących oraz osobistą obsługę klienta poprzez własne platformy.

Każdy ma swoje włosy. Każdy ma swoją historię.

Dowiedz się więcej o podstawowych wartościach Hairlust tutaj.

Założone przez sceptyków. Stworzone dla sceptyków

Po kilku latach pracy w branży suplementów diety, Sofie i Rasmus zidentyfikowali nowe możliwości rozwoju w zakresie pielęgnacji włosów ze względu na zwiększony nacisk na wewnętrzne piękno. Podróż rozpoczęła się od dokładnego przyjrzenia się potencjałowi suplementu diety dostosowanego specjalnie do włosów. Potencjał okazał się ogromny, wiele osób szukało naturalnego i zdrowego rozwiązania problemów z włosami.

Hairlust stał się rzeczywistością, gdy został zaprezentowany na początku 2017 roku. Od tego momentu sprawy potoczyły się niesamowicie szybko dla Sofie i Rasmusa. Dziś cały zespół ciężko pracuje każdego dnia, aby pomóc kobietom i mężczyznom osiągnąć ich cele związane ze zdrowymi włosami.

Poprzez podnoszenie świadomości na temat kwestii takich jak wypadanie włosów, łupież, niepowodzenia w koloryzacji, tworzymy dialog wśród konsumentów na temat wszelkiego rodzaju problemów z włosami. Chociaż niektóre problemy mogą wydawać się delikatne lub prywatne, wierzymy w zachęcanie do rozmów i pomaganie sobie nawzajem, gdy tylko jest to możliwe.

Podejmujemy działania i wprowadzamy zmiany poprzez tworzenie innowacyjnych i zrównoważonych produktów, które rzeczywiście działają.

My nie tylko mówimy. Robimy to, co do nas należy.

8 lat z Hairlust

Poznaj naszą historię na przestrzeni lat

2017

Styczeń 2017

Założenie Hairlust

Sofie i Ramus założyli wspólną działalność, mając jeden produkt w swojej ofercie: suplement na włosy dla kobiet.

Marzec 2017

Pierwszy cykl produkcyjny

Z motylami w brzuchu zakończyliśmy pierwszy cykl produkcyjny 2000 butelek z suplementami na włosy. Ze względu na regulację rynku, nie odbyło się to bez kilku przeszkód. 

Pierwsza partia była dla nas również niezapomnianą lekcją. Po naklejeniu etykiet na 2000 butelek odkryliśmy wadę w projekcie. Byliśmy zmuszeni nie tylko zdjąć je wszystkie ale ponownie nakleić nowe, poprawione etykiety. No cóż, bycie przedsiębiorcą to z pewnością dużo nauki.

Kwiecień 2017

Pierwsze zamówienia

W tym momencie, Hairlust składało się tylko z Sofie i Ramusa, którzy wspólnie zajmowali się wszystkimi zadaniami i obowiązkami firmy. To właśnie w małym pokoju pracowali dni i noce, aby spakować wszystkie zamówienia.

2018

Styczeń 2018

Wypuszczenie drugiego produktu

Na tych wczesnych etapach działalności firmy, staraliśmy się oszczędzać jak tylko było to możliwe. W prawdziwym duchu przedsiębiorczości  wnosiliśmy całe zaopatrzenie na trzecie piętro mieszkania w Kopenhadze. 

Minął ponad rok zanim wprowadziliśmy na rynek nasz drugi produkt. Wprowadzenie Hair & Growth Protection Mask oznaczało, że mogliśmy zaoferować zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną pielęgnację włosów.

Czerwiec 2018

Wprowadzenie produktów dla mężczyzn

Dzięki ciężkiej pracy nad rozwojem produktów, w 2018 nasza oferta faktycznie zaczęła ewoluować. 

W tym momencie, nasza oferta wzrosła o 10 nowych produktów.

Czerwiec 2018

Rodzina Hairlust powiększa się

Do połowy 2018 roku, Sofie i Rasmus sami zajmowali się wszystkimi operacjami w firmie. Wszystko zmieniło się, gdy od 1 czerwca 2018 roku zatrudniono pierwszych pracowników. Zanim rok dobiegł końca, w Hairlust zatrudniono kolejnych 10 pracowników. Jest to prawdziwy punkt zwrotny w naszej historii - z większą liczbą rąk na pokładzie, nasz rozwój zaczął nabierać tempa.

Listopad 2018

Nowe biuro

Biuro Hairlust przeniosło się na Kompagnistræde 16, w centrum Kopenhagi. Przez jakiś czas dzieliliśmy biuro z innymi, jednak wraz z zwiększaniem zespołu potrzebowaliśmy więcej miejsca. Nasz magazyn został również przeniesiony do Północnej Jutlandii, w północnej Danii, dając nam ramy do regulacji produkcji.

2019

Luty 2019

Uśmiech do kamery

Wraz z naszą dużą obecnością w mediach społecznościowych i planem biznesowym opartym na własnym sklepie internetowym i kontentem, coraz ważniejsze było dla nas ciągłe tworzenie treści. Z myślą o tym, zbudowaliśmy własne studio fotograficzne bezpośrednio przy biurze.

Czerwiec 2019

Nasze pierwsze oficjalne przyjęcie

Zaprosiliśmy prasę, aby opowiedzieć historię o Hairlust i podzielić się naszą unikatową ofertą produktów.

Czerwiec 2019

Press tour po Skandynawii

Odwiedziliśmy Sztokholm, Oslo, Helsinki i Kopenhagę, gdzie zorganizowaliśmy spotkania prasowe aby opowiedzieć o Hairlust.

Wrzesień 2019

Hairlust w sprzedaży w 10 krajach

Mamy powód do świętowania! Uruchomiliśmy nasz internetowy sklep w 10 kolejnych rynkach. Nasz zespół składający się z 10 różnych narodowości świętował w dobrym stylu, organizując imprezę integracyjną.

Grudzień 2019

1,000 sprzedawców detalicznych w Danii i za granicą

Oprócz naszego sklepu internetowego dostępnego w 10 krajach, produkty Hairlust są sprzedawane przez ponad 1,000 partnerów detalicznych w Danii i zagranicą. Wśród nich są profesjonalne salony fryzjerskie, apteki, kliniki, salony piękności jak i drogerie.

2020

Styczeń 2020

Świętujemy kolejny sukces

Zdobyliśmy aż 3 Beauty Awards w 2020 na prestiżowych duńskich i międzynarodowych ceremoniach wręczenia nagród.

Nagradzana pielęgnacja włosów

Nasze produkty cieszą się uznaniem największych krytyków w branży kosmetycznej. Te trzy produkty były wielkimi zwycięzcami w 2020 roku:

Marzec 2020

Covid-19 zatrzymuje świat

Nadeszły ciężkie czasy dla przedsiębiorców. Zespół został zmuszony do pracy zdalnej, a biuro pozostało puste. Nasza produkcja znacząco spadła z dnia na dzień, a rok 2020 był niestety naznaczony brakiem dostępności wielu produktów. 

Wrzesień 2020

100,000 klientów

Wow, udało nam się zdobyć 100.000 klientów! Jesteśmy niesamowicie wdzięczni na wsparcie, które otrzymaliśmy podczas naszej podróży aby rozwinąć Hairlust.

2021

Marzec 2021

Neutralność klimatyczna

Jesteśmy świadomi naszego wpływu na środowisko dlatego nieustannie poszukujemy sposobów na poprawę w zakresie neutralności klimatycznej w naszym rozwoju. W związku z tym przyłączyliśmy się do kilku inicjatyw i projektów mających na celu zmniejszenie naszego śladu klimatycznego.

Od początku, naszym priorytetem była minimalizacja dwutlenku węgla. Jednak uznaliśmy, że trzeba iść o krok dalej i w pełni zrównoważyć emisję CO₂ aby stać się neutralnymi dla klimatu. W tym celu, przekazujemy darowizny organizacjom non-profit (NGOs), które aktywnie angażują się w kompleksowe inicjatywy mające na celu ochronę, wspieracie i poprawę klimatu na całym świecie. Przykładem projektów, który wspieramy to: dostarczenie ludziom w Hondurasie pieców o niskim zużyciu paliwa, ochrona lasów deszczowych, sadzenie drzew oraz dostarczanie energii odnawialnej w Tajlandii. 

Więcej o naszych projektach klimatycznych można przeczytać tutaj.

Maj 2021

Metamorfoza naszej strony internetowej

Nasza strona internetowa zawiera teraz nową identyfikację wizualną, która odzwierciedla naszą ewolucję i reprezentuje markę, którą jesteśmy teraz.

Czerwiec 2021

Zdobyliśmy aż dwie nagrody Danish Beauty Awards!

Hairlust został tegorocznym zwycięzcą w konkursie Danish Beauty Awards 2021.

Jesteśmy bardzo dumni, że udało na się zdobyć aż dwie nagrody! Nagrodzone produkty to: Anti-Frizz & Hydration Pre-Shampoo Hair Balm jako produkt do pielęgnacji włosów roku oraz Scalp Massage Brush jako akcesorium kosmetyczne roku.

Wrzesień 2021

Nowe biuro!

Na początku września przenieśliśmy się z naszego przytulnego biura na Kompagnistraede do nowej, przestrzennej placówki, w której możemy zaoferować więcej miejsca dla naszego rosnącego zespołu, produktów i pomysłów. Z okien naszego biura obserwujemy kanału w Christianshavn - rewelacyjny widok!

Po naszym pierwszym miesiącu na Langebrogade możemy śmiało powiedzieć: Kochamy nasze nowe biuro z miejscem na rośliny, produkty i mnóstwo inspiracji!

Listopad 2021

Zdobywamy kolejne nagrody!

Rok 2021 dobiega końca… co za rok! Do naszej kolekcji dołączyło kilka nowych nagród.  Zdobyliśmy 3 beauty awards od Danish Costume Beauty Awards i tytuł Best Vegan Hair Care Brand w Global Vegan Awards. Zostaliśmy również nominowani do EY Entrepreneur Of The Year in Denmark, a także zdobyliśmy prestiżową duńską nagrodę biznesową Børsen Gazelle za niezwykły rozwój. Pomimo tego, że jesteśmy bardzo dumni z naszych dokonań, nie udałoby nam się bez naszych wspaniałych i lojalnych klientów. 

2022

Luty 2022

Nowy Rok - Nowe Rynki

Po świętach wróciliśmy ze świeżo naładowanymi bateriamii, gotowi na nowy rok i na nowe rynki. Do końca lutego mieliśmy już cztery nowo otwarte strony internetowe - w Polsce, Francji, Chinach i na Tajwanie. Na tym sukcesy się nie skończyły! Zdobyliśmy również dwie nagrody na konkursie Diamenty Beauty 2022. Jedną z nagród otrzymał balsam do włosów Anti-Frizz & Hydration Pre-Shampoo Hair Balm, a drugą poszewka na poduszkę Pure Bamboo Pillowcase.

Marzec 2022

Wyjątkowy dzień w biurze

Za kulisami Hairlust codziennie pracują prawdziwe gwiazdy, które chcemy również pokazać przed kamerą. Dlatego w marcu jeden z dni biurowych wyglądał nieco inaczej - w studiu nagraliśmy 10 różnych filmów - każdy w swoim lokalnym języku. Dzień w biurze był pełen dodatkowych emocji i śmiechu (oraz nerwów). Ale wszyscy spisali się świetnie! 

Czerwiec 2022

Dzień Poza Biurem

Po dwóch pierwszych miesiącach witania nowych członków zespołu i ciężkiej pracy nad nadchodzącymi nowościami, cieszyliśmy się dniem poza biurem dla całego zespołu, aby lepiej się poznać. Spotkaliśmy się w biurze, a następnie nadszedł czas, aby popłynąć łodzią, zjeść lunch na pokładzie, zagrać w gry towarzyskie w kopenhaskim King's Garden i po prostu cieszyć się niesamowitym towarzystwem. Wreszcie, zakończyliśmy dzień w restauracji, gdzie mieliśmy wspaniałą kolację firmową i wino, i oczywiście... drinki!

Wrzesień 2022

Nowy wygląd. Te Same Zasady.

Początek nowej ery.

Nasze logo trafiło na zasłużoną metamorfozę. Z naszym nowym wizerunkiem chcemy przekazać i pokazać, czym Hairlust jest dzisiaj; ponadczasowy, unisex i nowoczesny.

Utrzymujemy nasze zasady, aby zawsze pozostać przejrzystym, holistycznym i życzliwym dla wszystkich wokół nas. Wzmocniliśmy nasze istniejące linie produktów, opracowaliśmy też nowe linie produktów i poprawiliśmy nasze opakowania. Wszystkie nasze produkty są sformułowane i wypełnione roślinnymi i organicznymi certyfikowanymi składnikami. Dobre dla Ciebie. Dobre dla wszystkich.

2023

Styczeń 2023

Przemiana biura

Po ekscytującym rebrandingu pozostały nam resztki opakowań po produktach, które nie miały już żadnego docelowego zastosowania. Mimo że nie zostało nam ich wiele, nie mogliśmy ich po prostu wyrzucić lub zlekceważyć. Nawiązaliśmy współpracę z SMALLrevolution, duńskim start-upem, którego misją jest nadanie plastikowi nowego życia. Efekt? Nowe wnętrze biura w najbardziej oszałamiającym fioletowym kolorze wykonane z naszych poprzednich produktów do włosów blond. Podczas upcyklingu plastik jest najpierw kruszony na małe kawałki. Te kawałki są następnie podgrzewane, aż się stopią i mogą zostać uformowane w nowe, kreatywne produkty. Niesamowite! Teraz możemy używać naszych nowych wazonów i podstawek do kwiatów i nadchodzących sesji zdjęciowych.
Czego tu nie polubić?

Styczeń 2023

Zwiększamy liczbę sklepów

Jesteśmy obecni na kilku rynkach europejskich i dystrybuowani w ponad 1000 sklepach. Tym razem rozszerzamy działalność o 70 sklepów w Finlandii w dziale premium

Luty 2023

Nie każdy bohater nosi pelerynę

Nowy rok dopiero się rozpoczął, a my już wprowadziliśmy zupełnie nową linię produktów Moisture Hero, dla tych, którzy potrzebują dodatkowego nawilżenia w swojej pielęgnacji włosów. Niebiescy bohaterowie byli opracowywani przez pewien czas, aby uzyskać odpowiednią lekką konsystencję i mieszankę składników, które zapewnią długotrwałe nawilżenie. Witamy więc nasz nowy szampon, odżywkę i olejek do włosów.

Nie możemy się już doczekać, kiedy pojawią się kolejne produkty...

Kwiecień 2023

Wprowadzenie Testu Włosów Hairlust

W kwietniu wprowadziliśmy innowacyjny Test Włosów. Test ten dostarcza spersonalizowane rekomendacje produktów, dostosowanych do typu włosów klientów i ich preferencji. Z pomocą 50 000 osób, które już w ciągu pierwszych miesięcy ukończyły test, skutecznie umożliwiliśmy naszym klientom podejmowanie bardziej świadomych decyzji zakupowych.

Lipiec 2023

Pozwól Volume Wizard™ działać cuda

W lipcu wprowadziliśmy naszą nową serię Volume Wizard™! Stworzenie objętości na włosach płaskich i cienkich może być wyzwaniem, ale nie dla Volume Wizard™! Twoje włosy zyskają natychmiastową objętość, zachowując miękkość i odżywienie.

Listopad 2023

Recyklinguj i zdobywaj nagrody.

W listopadzie podjęliśmy działania w kierunku ekologicznej przyszłości. Wprowadziliśmy nową inicjatywę, która dała naszym opakowaniom produktów nowe życie. Zaczęliśmy współpracę z aplikacją Bower, aby uproszczać i nagradzać ludzi za wysiłek w zakresie recyklingu. Ten program nie tylko pozwala klientom zdobywać nagrody poprzez pozytywny wpływ na środowisko, ale także ma na celu nadanie naszym opakowaniom drugiego życia. Dowiedz się więcej.

Grudzień 2023

Kamienie milowe w 2023

Możemy się pochwalić nowymi osiągnięciami, ponieważ wysyłki do naszych klientów przemierzyły naprawdę daleką drogę. Ponad 700 000 produktów Hairlust zostało wysłanych w ciągu 2023 roku, docierając do klientów w ponad 80 krajach. Nasz sklep internetowy również rozkwitł w dynamiczną społeczność, witając aż pół miliona odwiedzających. Nasza obecność w mediach społecznościowych wystrzeliła w górę, ponieważ liczba obserwujących na TikToku wzrosła z 4000 do 45 000, a na Instagramie do 100 000 obserwujących. Jesteśmy zobowiązani do wykorzystywania tych platform nie tylko w celu inspiracji, ale także edukacji naszych klientów.

2024

Styczeń 2024

Znowu się przeprowadzamy!

Wraz z rozpoczęciem nowego roku, zaczęła się dla nas nowa era. Przenieśliśmy się do nowego, oszałamiającego biura, zaledwie kilka kroków od naszej poprzedniej lokalizacji w Christianshavn, Kopenhadze. W sercu Kopenhagi znaleźliśmy nowy dom, który odpowiada naszym potrzebom biznesowym, tworząc bardziej dynamiczne i "hygge" środowisko.

Luty 2024

Kampania Your Hair Your Story

W Hairlust wierzymy, że włosy opowiadają Twoją historię. Jest to forma samowyrażania, kreatywności i wzmacniania siebie. To Ty decydujesz, jak ją opowiedzieć.Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci nosić włosy z wielką dumą.Dlatego znaleźliśmy kilka niesamowitych historii włosów od inspirujących ludzi, którymi chcielibyśmy się z Tobą podzielić. Znajdź historie tutaj.

Ciąg dalszy nastąpi...